Οι Φαντασιώσεις της Χαραυγής.



Θέλω

να με σκίσεις όπως ένας κεραυνός αποδιαρθρώνει την γαλήνη του νυχτερινού ουρανού -
να γίνω ένα αβοήθητο θήραμα - έρμαιο της επικείμενης βίας των νυχιών σου -
να μεταμορφωθώ σε ατμό και να διασκορπιστώ πάνω σε κάθε σπιθαμή της σάρκας σου -
να πιω τα δάκρυα της εκστατικής μέθης που ρέει από το ασθμαίνον κορμί σου.

Θέλω να γίνω μια άμορφη μάζα

για να χωθώ και κουρνιάσω στην αγκαλιά σου και να ξαναγεννηθώ ως άνθος έρωτα φτιαγμένο από τα όμορφα χέρια σου -
να αποκτήσω το άρωμα της σάρκας σου και να χρωματιστώ όπως η παλέτα του δέρματός σου -
και όταν με αγγίζεις να είμαι τόσο απαλή όσο τα μαλλιά σου, τόσο λεία όσο η πλάτη σου -
να πλυμμηρίζω την ψυχή σου με τόση ένταση όση το βλέμμα σου -
και με τόση αρμονία όση η ανάσα που χορεύει μέσα στο στήθος σου.

Στις 6:32,

εκείνες τις στιγμές πριν ο ουρανός αρχίσει δειλά να βουτάει στο βαθύ μπλέ
οι σκέψεις του μυαλού μετεωρίζονται πάνω σε κρεβάτια,
και τον αστραπιαίο αέρα μεταξύ ασφυξίας και ξαναμμένης ευαρέσκειας -
μια παλάμη που ρυθμικά πλαταγίζει πάνω σε μάγουλα ροδαλά
και την θλίψη να φεύγει καθώς το σώμα κοχλάζει
από τους σεισμούς της αμαρτίας και της γδαρμένης σάρκας.

Να είμαστε μόνοι, να απολαμβάνουμε ανενόχλητοι την συντροφικότητα
Να ακούω την αναπνοή σου και αισθάνομαι ανακουφισμένη - ήρεμη
Να ακούω τα βήματά σου ή τον ήχο των δαχτύλων σου ενώ ξύνεις το μπράτσο σου,
και να παρατηρώ το αναψοκοκκινισμένο σου δέρμα -
Να θέλω να αγγίξω τα χείλη μου πάνω του,
Να το γλείψω απαλά, να το φιλήσω μέχρι να γίνει κόκκινο, μαύρο, μοβ
Να σε αισθάνομαι να περιστρέφεσαι στον ύπνο σου
Και να μην είμαι σε θέση να αντισταθώ απ' το να πιέσω το σώμα μου πάνω στο δικό σου,
Να μοιραστώ τη ζεστασιά σου
Να ζωγραφίζω αόρατους πίνακες στην πλάτη σου με τα χέρια μου
Να σου γράφω ποιήματα που τα μάτια ποτέ δεν θα συναντήσουν
Αλλά η σάρκα πάντα θα αναπολεί
Να φέρνω το πρόσωπό μου πιο κοντά στο δικό σου,
Μέχρι να γίνουμε
ένα.

Είσαι η γη μου, το χώμα από το οποίο μου δωρίζεται ζωή -
ο γλύπτης που μου δίνει σχήμα, σκοπό και την πρώτη μου αναπνοή.





Comments

  1. o ερωτικός σου λόγος ως αισθησιακός χορός μεταμφιέσεων, γεννητικών οργάνων και συναισθημάτων :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts